Tornar al llistat
La Cambra10 octubre

Mireia del Solar reflexiona sobre el valor de la comunicació corporativa en el sector de la construcció

La cap de Comunicació de la CCOC participa al blog Comfluència d’OP-Team per analitzar com la coherència, la constància i la proximitat són claus per prestigiar i generar confiança en el sector.

En el blog Comfluència de l’agència de comunicació OP-Team, la nostra cap de Comunicació, Mireia del Solar, comparteix la seva visió sobre la importància de la comunicació corporativa com a eina de transformació, reputació i confiança dins del sector de la construcció.

💬 “La comunicació no és només explicar, sinó construir relacions i generar confiança.”

A l’entrevista, del Solar destaca que una bona comunicació és molt més que transmetre informació: és una eina per connectar persones, generar credibilitat i reforçar la reputació de les organitzacions. També subratlla que comunicar amb coherència, constància i proximitat és essencial per mantenir una relació sòlida amb la societat i les institucions.

Durant la conversa, reflexiona sobre el paper de la CCOC com a veu col·lectiva de les empreses constructores sòcies, i sobre la importància de fer visible tot allò que el sector aporta al país: infraestructures que milloren la vida de les persones, ocupació de qualitat i compromís amb la sostenibilitat.

💬 “Dir el que fas i fer el que dius: aquesta és la base de la coherència.”

L’entrevista també posa el focus en els reptes de futur que afronta la comunicació corporativa: la digitalització, el canvi climàtic, la incorporació de talent jove i la presència creixent de la dona en el sector. Tot plegat, amb una mirada optimista i compromesa amb la innovació i el progrés.

📖 Llegeix l’entrevista completa al blog Comfluència d’OP-Team